marți, 17 august 2010

Laboratorul meu


Dimineata imi bate in geam, imi deschid ochii si vad cum stelele s-au risipit in profunzimea norilor pufosi si hazlii. Azi e o zi speciala pentru mine, pentru viata mea. Incep sa imi amenajez un laborator. Voi incepe sa fac experimente. De abia astept. Asistentul meu este porcusorul Pigglet, care imi aduce mereu noroc :).
Ies in curte si adun roua, petale diferit colorate, frunze si putin nor, apoi gasesc ultima raza de luna. Le pun in sticlute pe fiecare si le pun in frigider. Adaug azot lichid pentru a le pastra pentru eternitate. Peste cateva ore, iau cateva flori, un fluture alb si frumos, si ii rog sa faca un descantec pentru ca sa observ zi de zi frumusetea naturii si culoriile vii ale verii, sensibilitatea insectelor minunat conturate, ca sa nu fiu nicicand indeferenta, sa simt, sa vibrez la tot ceea este frumos si viu pe acest pamant.Soarele isi deseneaza un zambet larg pe chip si ma roaga sa-l pun acolo sus pe tavan undeva, ca sa imi atraga privirea trista din unele zile.Pe niste etajere am asezat niste vase de laborator, viu colorate, care contin lucruri , de care nu trebuie sa duc lipsa nici o zi.(Asta asa ar fi normal si firesc doar ca pentru mine, unele dintre ele, mai ales in ultima vreme , parca nici nu mai exista).Si acum sa va spun ce contine aceste vase:
Bucuria- Ca sa pot sa o impartasesc mereu, aducand un suras pe fetele unora, pentru care mai contez inca...desi in ultima vreme constat cu stupoare cat de putin am ajuns sa contez pentru unii...
Bunatatea-Ca sa nu intorc privirea de la cel care imi cere ajutor(in masura in care pot in acel moment).
Curajul-Ca sa las timiditatea de o parte si sa pot realiza ceea ce imi doresc.
Fericirea- Ca sa o pot descoperi in interiorul meu si s-o pot darui si altora(cei care mai merita ).
Prietenia-Ca sa descoper ca cel care are un prieten adevarat, are o comoara.
Intelepciunea-Ca sa inteleg ca numai Binele exista, restul e iluzie.
Sinceritatea-Ca sa fiu eu insumi, sa-mi placa cum sunt si sa traiesc mai bine.
Solidariatatea-Ca sa nu raman indiferenta la suferintele omenirii.
Pacea interioara-Ca la sarsitul zilei cand ma culc, sa pot dormi ca ingerii.
Smerenia-Ca sa imi dau seama de ceea ce nu sunt.
Credinta-Ca sa ma ghideze, sa ma sustina, sa raman mereu in picioare.
Amorul propriu-Ca sa-mi pot pretui calitatille si sa-mi placa ceea ce vad in mine.
Iubirea-Ca sa am pe cineva mereu, pe care sa-l iubesc si de care sa ma simt iubita.
Ca sa pot atinge o stea si sa surad spre luna.Ca sa simt ca viata e frumoasa, doar mergand pe strada.Ca sa descopar ca exista un soare in interiorul meu.Ca sa ma simt fericita in fiecare dimineata, si sa simt ca iubirea este motivul principal pentru a trai.Si daca candva nu va mai fi iubire, sa nu las niociodata sa moara in mine dorinta de a o intalni.
Imi doresc sa pot pastra putin din cate toate, chiar daca la un moment dat vor ramane doar dare pe fundul vaselor, important este sa existe mereu din fiecare macar un strop.
Apoi in laboratorul meu voi incerca sa pastrez cat mai multe vise, altele se vor naste de acum incolo, ca sa am cu ce sa-mi hranesc sufletul in fiecare zi.Aici speranta va continua sa traiasca intr-un incubator, special amenjat pentru ca ea nu trebuie sa moara niciodata!
Doar bunatatea si veselia se vor mai juca si le voi da liber sa mearga in vizite acolo unde considera ele ca sunt bine primite. Daca auziti un ciocanit in usa, deschideti, nu va sfiiti, sunt atat de dragute si bine educate, vin din partea mea si nu va vor retine mult din treburi. Ba din contra, va vor ajuta sa le terminati in timp util si va vor modifica starea sufleteasca. Incercati! Pana la urma, ce aveti de pierdut?
Va pup, R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu