vineri, 20 august 2010

Ziua sufletului meu


La primii zori din zi sufletul meu infloreste, asemenea unui iris, floare ce caracterizeaza stapana lui in horoscopul floral (eu fiind nascuta in zi de 23 pentru cei care nu stiu sau au uitat).Apoi cand primele raze de soare incep sa se joace pe cerula azuriu al diminetii sufletul intinereste si se imbogateste. Iar cand ceasul desteptator arata ora la care trebuie sa sar din pat, realizeaz ca , sufletul este putin obosit, desi pare el a fi optimist, caci stie ca poate sa daruieasca mai mult si a inteles ca poate crea frumos din nimic: cuvinte sincere, lucruri marunte, flori si iubire...
Sincer au trecut ani buni si grei peste el...si este an de an mai parca mai puternic, mai semet, mai activ si mai iubitor. Sufletul meu canta pe zi ce trece mai placut...Oamenii, care sunt buni il vad, cei care sunt rai, nici macar nu vor sa il vada.
...Incep sa cred ca am evoluat sufleteste si asta ma bucura. Am ajuns la stadiul in care merit sa pasesc la un alt nivel de viata. Am crescut putin cate putin, cu greu. Am dat adesea inapoi, am stat la caldura si am crescut din nou, cu teama, dar m-am ridicat.
Am intalnit oameni frumosi si calzi si blanzi si rabdatori in calea mea. Unii m-au invatat sa merg din nou, altii mi-au dat adevarate lectii de viata, altii m-au invatat sa-mi cultiv zambetul...altii mi-au facut operatie pe suflet deschis si datorita lor am inceput sa scriu povesti, bune sau mai putin bune, si poezii fara talent...si sufletul si neuronii s-au jucat si le-a placut extrem de mult.
Sufletului meu ii plac copiii...si plange de dorul lor, si i-a cerut stapanei sa se intoarca la scoala. Si ei ii lipsesc copiii, desi uneori refuza sa recunoasca acest lucru si are momente cand ar dori sa revina la catedra (in ultima vreme tot mai des).Crede ca asta ar face-o fericita cu adevarat, dar totusi nu se poate hotari. Ii place si locul de munca, pe care il are acum, dar in sufletul ei se da acum o adevarata batalie. Si chiar daca se chinuie impreuna, sufletul mai are o raza de speranta in buzunarul de rezerva si stie ca undeva, nu se stie exact cand, vor exista niste copii fericiti cu o astfel de profesoara in viata lor.
Am intalnit si oameni care mi-au folosit sufletul, ca niste hoti, pentru o perioada de cateva luni, apoi au dat bir cu fugitii, de frica sa nu-mi plateasca dobanda. Acest '"furt'" m-a facut mai puternica, iar sufletul a inteles ca trebuie sa fie si mai frumos si mai bland si mai senin si sa nu mai fie vizibil, decat pentru oameni deschisi si veseli si sinceri si darnici...de frumos...de vise...de iubire...de alint...de mangaieri.
Azi este ziua sufletului meu! Ii doresc sa fie mai bun, mai curat, mai senin, mai talentat si mai vesel pe zi ce trece. La multi ani, suflet drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu